کلینیک چشمخانه اینبار میزبان بازیگر محبوب سینما وتلوزیون٬ سرکار خانم ژاله صامتی بود

ژاله صامتی در کلینیک چشم پزشکی چشمخانه

سرکار خانم ژاله صامتی٬ هنرپیشه محبوب سینما و تلوزیون امروز در تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۹ میهمان کلینیک چشمخانه بودند. میزبانی از ایشان در کلینیک چشم پزشکی چشمخانه باعث افتخار ما بود.

در مدتی که کادر درمانی و پرسنل کلینیک چشم پزشکی چشمخانه در حال خدمت رسانی به ایشان بودند٬ روی خوش و اخلاق عالیشان فضای کلینک را پر از انرژی کرده بود. برخورد عالی ایشان و روحیه بسیار بالای ایشان بسیار مثال زدنی بود.

درباره زندگی حرفه ای سرکار خانم ژاله صامتی

ژاله صامتی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی‌ها» و «زیرخاکی» حضور داشته‌ است.

جوایز

برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم شهر برای فیلم در وجه حامل ۱۳۹۸
نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «درخونگاه» ۱۳۹۷
نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» ۱۳۹۴
برنده جایزه بهترین کمدین زن از دومین جشنواره سینمای کمدی گل‌آقا برای فیلم «رفیق بد» ۱۳۸۷

خدمت رسانی به شخصیت والای سرکار خانم ژاله صامتی باعث افتخار کادر درمانی کلینیک پزشکی چشمخانه بود. ما در کلینیک چشمخانه برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر همراه با عزت داریم.

0 پاسخ

ما را در تجربیات خود سهیم کنید

تمایل دارید شما نیز بخشی از این بحث باشید؟
سوالات خود را مطرح کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

fa_IRPersian